Listă de rugăciune

Prayer List Template

De ceva vreme m-am tot gândit cum pot să am o listă de rugăciune pe care să o folosesc. Nu doar să o scriu și apoi să rămână nefolosită cu săptămânile.

Mi-am dat seama că vreau să fie organizată, flexibilă, ușor de dus cu mine peste tot… Nu am găsit nicăieri pe internet vreun model care să îndeplinească toate condițiile de mai sus. În concluzie, am făcut eu singură un model care să mi se potrivească perfect. După ce l-am folosit o vreme, mi-am dat seama că e posibil să nu fiu singura care a simțit nevoia asta. Așa că am decis să îl împărtășesc cu toată lumea, aici, pe blog.

E creat în Google Sheets. Ca urmare, e foarte ușor să îl adaugi la drive-ul tău, dacă ai un cont de Google. Pur și simplu intri în opțiuni la Fișier, apoi alegi Fă o copie. Și, gata.

Acum îl poți găsi în Drive, îl poți redenumi (Lista mea de rugăciune) și poți completa lista ta de rugăciune.

Frumusețea de a avea lista în Google Drive și nu descărcată pe un dispozitiv oarecare e că o poți accesa pe orice dispozitiv care are Google Sheets, având opțiunea de a o avea disponibilă și offline, dacă nu ai întotdeauna acces la internet (modificările se vor sincroniza când te conectezi la internet).

Pentru mai multe detalii, citește instrucțiunile de pe prima foaie.

