Metode de studiere a Bibliei

Nu am mai vorbit de mult despre asta, dar încă îmi place să aflu mai multe despre studierea Bibliei. Mai ales despre metode prin care pot aprofunda mai eficient studiul Cuvântului.

În urmă cu ceva vreme, am descoperit o listă cu 12 metode de studiere inductivă a Bibliei. Am găsit din nou lista aceasta recent și mi-am propus din nou să testez fiecare din cele 12 metode.

În continuare, va urma o serie de articole cu traducerea fiecăruia din cele 12 metode, plus gândurile mele cu privire la fiecare din ele.

  1. Metoda devoțională
  2. Metoda rezumării unui capitol
  3. Metoda studierii unei calități a caracterului
  4. Metoda studierii tematice
  5. Metoda studiului biografic
  6. Metoda studiului tematic
  7. Metoda studiului unui cuvânt
  8. Metoda studierii fundalului unei cărți
  9. Metoda sondajului unei cărți
  10. Metoda analizei unui capitol
  11. Metoda sintezei unei cărți
  12. Metoda verset cu verset

 

