Ce înseamnă totul pentru Evanghelie?

 

Bărbați și femei de-a lungul timpului au dat totul pentru Evanghelie. Lor le este îndatorată lumea în toate privințele, în orice creștere spirituală sau materială sau de oricare alt fel.
Astăzi lumea așteaptă astfel de oameni, ca Marea Trimitere să fie încheiată!

Vrei să fii și tu unul dintre ei?

Uite-te peste textele de mai jos: asta a însemnat pentru ei totul.

  • Și eu voi cheltui prea bucuros din ale mele și mă voi cheltui în totul și pe mine însumi pentru sufletele voastre. 2 Corinteni 12:15
  • Astfel în dragostea noastră pentru voi, eram gata să vă dăm nu numai Evanghelia lui Dumnezeu, dar chiar și viața noastră atât de scumpi ne ajunseserăți. 1 Tesaloniceni 2:8
  • De aceea rabd totul pentru cei aleși, pentru ca și ei să capete mântuirea care este în Hristos Isus, împreună cu slava veșnică. 2 Timotei 2:10
  • În osteneli și necazuri, în privegheri adesea, în foame și sete, în posturi, în frig și lipsă de îmbrăcăminte! 2 Corinteni 11:27
  • Cine este slab și să nu fiu și eu slab? Cine cade în păcat și eu să nu ard? 2 Corinteni 11:29
  • Am fost slab cu cei slabi, ca să câștig pe cei slabi. M-am făcut tuturor totul, ca oricum să mântuiesc pe uni din ei. 1 Corinteni 9:22
  • Fac totul pentru Evanghelie ca sa am și eu parte de ea. 1 Corinteni 9:22
  • Căci măcar că sunt slobod față de toți, m-am făcut robul tuturor, ca să câștig pe cei mulți. 1 Corinteni 9:19
  • Mă bucur acum în suferințele mele pentru voi! Coloseni 1:24
  • Știu să trăiesc smerit și știu să trăiesc în belșug. În totul și pretutindeni m-am deprins… Filipeni 4:12
  • Dar eu nu ţin numaidecât la viaţa mea, ca şi cum mi-ar fi scumpă, ci vreau numai să-mi sfârşesc cu bucurie calea şi slujba pe care am primit-o de la Domnul Isus, ca să vestesc Evanghelia harului lui Dumnezeu. Faptele Apostolilor 20:24
  • Departe iarăşi de mine să păcătuiesc împotriva Domnului încetând să mă rog pentru voi! Vă voi învăţa calea cea bună şi cea dreaptă. 1 Samuel 12:23
  • Iartă-le acum păcatul! Dacă nu, atunci şterge-mă din cartea Ta pe care ai scris-o! Exod 32:32
  • Suferinţe mari înseamnă binecuvântări mari. Munca noastră nu este împiedicată prin încercări, ci adâncită şi extinsă. Hudson Taylor
  • Dacă aș avea o mie de lire, China ar trebui să le aibă, dacă aș avea o mie de vieți China ar trebui să le aibă. Nu, nu China, ci Hristos. Putem noi face prea mult pentru El?  Putem noi face destul pentru așa un Mântuitor prețios?  Hudson Taylor

Tu și eu suntem puși astăzi în fața acestor întrebări.

Ce vom răspunde?

